top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMiriam Srebnik-perets

חשיבות הלוגו

עודכן: 21 במרץ 2022

לוגו הינו סמל גרפי מעוצב, איור או ציור, אשר מסמל את בית העסק המבדל עסק ממתחריו ומייצר זכירות וחיבור עם המסר והזהות של העסק. הלוגו הוא קצה הקרחון של מיתוג. הוא המיצוי הגרפי של הרעיון העומד מאחורי המותג. לוגו טוב הוא לוגו זכיר. מבט אחד יכניס את המתבונן אל תוך עולם הערכים של המותג ויגרום לצרכן להחליט אם הוא נשאר או עובר הלאה. תפקידו של המעצב בתהליך המיתוג הוא יצירת לוגו המעביר באופן ברור, ייחודי ומדוייק לצרכן את החוייה שהעסק רוצה לשדר.



לוגו מדוייק משקף את הייחודיות של העסק ומבטא את הערכים הטמונים בו. בעולם שבו יש כל כך הרבה אינפורמציה זמינה שנקלטת בפחות זמן, הצרכן זקוק למבט אחד כדי לקלוט חוויה אחת רחבה כמו: במה עוסק העסק, מי קהל היעד, האם מדובר בעסק מקצועי, האם העסק משדר אמינות.

לוגו שהוקדשו לו תהליכי מחשבה כמו חשיבה אסטרטגית, בחינת יעדי החברה, יוכל להגיע אל תודעת הצרכן ולהישאר שם לאורך זמן. צרכנים נוטים יותר לסמוך על חברות עם מיתוג מעוצב באופן מקצועי, מדוייק, אמין ומעודכן.


לא רק עסקים ותיקים אלה גם עסקים קטנים, שעדיין לא בנו לעצמם מוניטין, זקוקים לזהות עסקית מוקפדת ואמינה שתלווה אותם. ככל שהלוגו מדוייק ויורד לפרטים הקטנים, כך משדר העסק דיוק ומקצועיות בלתי מתפשרת. לוגו מעוצב הוא ללא ספק כזה המוקפד עד הפרט האחרון, ללא פשרות – כל אחד רוצה להיות לקוח של חברה שמשדרת מקצועיות. לוגו נכון ומהודק שם לעצמו מטרה אחת - העברת חווית המותג בצורה הפשוטה והרעננה ביותר. הוא נכנס לראש וגם לרגש. הלוגו יעביר את הייחוד בשירות או המוצר וישקף את האופי הספציפי של המותג.



Tip

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page