top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMiriam Srebnik-perets

מה הופך עמוד נחיתה לעמוד מנצח?

עודכן: 21 במרץ 2022

+ להחליט מה הפעולה אותה יבצע המשתמש.

צריך להחליט על פעולה אחת בלבד! זה לא פשוט להחליט לפעמים כי רוצים להראות את כל מה שיש לנו. התחושה היא שמוותרים על דבר אחד כשבוחרים בדבר אחר. ממש כמו בחיים. החלטות, החלטות ועוד החלטות.



Choose from 8 stunning layouts

אנחנו רוצים למכור גם סדנה על תזונה, גם ויטמינים וגם ספר – והכל על אותו העמוד!

שימוש ביותר מידי אובייקטים על המסך. יותר מידי כפתורים ויותר מידי לינקים יוצר עומס ויזואלי והמשתמש הפונציאלי יתעייף ויחפש במקום אחר את מה שהוא מחפש.

מדובר בפעולה אחת ויחידה אליה יתנכז כל העמוד.

אפשר בהחלט לבחור בפעולה ראשית אחת ופעולה משנית. למשל מכירת מוצר כפעולה ראשית והרשמה לרשימת דיוור כפעולה משנית.

כשמחליטים כבר לבחור ביותר מפעולה אחת, חשוב לזכור שיש סדר עדיפויות. הפעולה הראשית רצוי שתהיה בולטת יותר. למשל, אם הקריאה לפעולה מתבצעת מתוך כפתור גראפי, הכפתור של הפעולה הראשית צריך להיות גדול יותר ועם צבעים יותר קונטראסטים.


+ להבין למה המשתמש מצפה - מה שנקרא תיאום ציפיות.

אנו יודעים מה המטרה שלנו. עכשיו עלינו לתאם ציפיות עם הלקוח הפוטנציאלי שלנו.

יש מושג ב- NLP שאומר "האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית". כשהתחלתי לרוץ פתאום היתה לי תחושה שכולם רצים ומשכתי אלי אנשים שגם רצים. היתה לי תחושה שאני הגורם המניע. כאילו אני מביאה את המודעות לריצה ובכלל לספורט. או דוגמא יותר מפורסמת היא "אפקט הנשים בהריון" - ברגע שאשה הרה נדמה לי כי כולן בהריון. זה הזוי אבל זו עובדה קיימת.

אבל אז הבנתי שאני לא במרכז העולם ולתופעה הזו יש הסבר. כאשר מתמקדים במשהו מסוים הוא מתרחב וגדל. אנחנו מלמדים את המוח של המשתמשים לתת את ההוראות המתאימות כדי שנוכל להוביל אותם למקומות המדוייקים אליהם אנחנו מכוונים.

זו בדיוק צריכה להיות המחשבה בזמן שאתם מעצבים ובונים את עמוד הנחיתה שלכם. הגולשים שלכם צריכים להכנס לעמוד ולראות “נשים בהיריון” או "רצים בפארק". כי במידה והם לא יראו, הם יעזבו.

לכל גולש שמגיע לעמוד הנחיתה שלך בפעם הראשונה, יש כ- 8 שניות להבין איפה הוא נמצא ומה רוצים ממנו. 8 שניות לרושם ראשוני באינטרנט.

מדהים לגלות (אבל לא כל כך מדהים...) שצריך לחשוב קודם כל על הלקוח. הכאב של הלקוח הוא הכי הכי חשוב וכאן עמוד הנחיתה נכנס לתמונה.


+ לחבר בין מה שהמשתמש רוצה למה שאתם רוצים.

נשמע קל, פשוט ומובן מאליו אבל זה טריקי. בעידן שבו המשתמשים שלכם מקבלים אינסוף מסרים באינטרנט, דף נחיתה מאפשר לכם לתפוס את תשומת הלב של לקוח פוטנציאלי ולמקד אותו לכמה שניות בודדות כדי להניע אותו לפעולה הרצויה: השארת פרטים/הרשמה לשירות/קניית מוצר, לייק וכו’.

דף נחיתה הוא בעצם הדף הראשון שהמשתמש יראה באתר שלכם. ולכן כל דף באתר שלכם הוא דף נחיתה פוטנציאלי, ובמקרים רבים דף הנחיתה של האתר הוא עמוד הבית.

לא תמיד אפשר להביא למשתמש את מה שהוא רוצה. וכאן בדיוק נכנס התפקיד שלנו. אנחנו יודעים מה הכאב שלו. אנחנו צריכים להציג לו את מה שהוא רוצה, ומשם לשכנע אותו שייקח את מה שאנחנו מציעים.


מוכנים? מזמינה אתכם/ן להתחיל את התהליך הממוקד שלכם/ן איתי(:




Hashtag your posts

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page